fredag, september 29, 2006

Rexxies fredagskväll....

- Tvättat en maskin
- Gått på 5 km rask promenad
- Tittat på Idol
- Läst 23 st Dagens Nyheter som låg på hög (jaja, jag var lat och läste bara pastan, Bostad, Söndag och Kultur-delarna)
- Tittat på slutet på en film på 6:an där någon räddade världen från ett lindrigt förklätt Microsoft
- Tittat på Melinda & Melinda (inte någon av Woody's bästa filmer (inte någon av hans sämre heller))
- Druckit Gevalias Cappuccino med Marabou-chokladbitar (rekommenderas)

Exakt så tråkigt är det på fredagkvällar hemma hos Rexxie!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Oo, var det den där filmen då dom borrar sig ner i jordens kärna och fixar och trixar lite?

Kim da Costa sa...

Det där kaffet lät smarrigt. Kanske med en hembakad chokladmuffins till. Mmm...

Rexxie sa...

Näpp, har kollat i imdb.com och den heter Antitrust.

Tim Robbins är en elak bolagsdirektör som ser till att små unga snygga programmerare blir mördade, och så snor han deras kod.

Ryan Phillippe (yummie!) kommer honom på spåren och avslöjar Tim i realtid genom att ta över samtliga satelliter över hela världen...

Realistiskt? Näe....

Stefan sa...

jag gillade den filmen. tim robbins är kung!

btw: du vet väl att "klicka INTE på den här länken" per definition gör att jag måste klicka. Värsta ticset liksom ;

*klick*
*klick*
*klick*
*klick*
*klick*
*klick*
*klick*
*klick*
*klick*
*klick*
*klick*
*klick*
*klick*
*klick*

hahaha

Anonym sa...

Det lät ju jätte mysigt!! Speciellt chokladen.. mmmmm =)

Rexxie sa...

Kim:
Japp, Gevalia's olika Cappuccino-varianter är faktiskt det enda kaffe jag gör hemma numera (nåja, jag brukar köra med Lidl's vanlijcappuccino och amarettocappuccino också). Enkelt, snabbt och gott!

Stefan:
Hahaha, då ser du säkert till att nyligen.se bannar mig :-)

Jag måste faktiskt erkänna att jag inte gillat Tim Robbins särskilt mycket tidigare, men efter Shawshank Redemption har jag bytt åsikt.

Tennis:
Jaja, vi kan ju byta. Du kommer hit och tvättar, och jag går ut och har roligt i Stockholmsnatten...