lördag, september 02, 2006

Bilstereon...

....är numera monterad. Nu kan man ju undra varför jag köpte en ny, och det beror helt enkelt på att den nya klarar av att spela mp3'or direkt från CD, och den har dessutom direkt-uttag i fronten för USB-minne, så nu är det bara att ladda USB-minnet med musik direkt från datorn och så trycker man in den i fronten på bilstereon och - voila - så har man exakt det man vill lyssna på utan att behöva bränna CD's och krångla!

Ett extra plus är att den verkar ha betydligt bättre radiomottagning än min gamla...

Nackdelen är att bruksanvisningen är precis så dålig som bruksanvisningar brukar vara. Ett exempel: det finns tydligen en funktion som heter ESP inbyggd i stereon, och det är noggrant förklarat hur jag slår på/av ESP-funktionen, men jag har inte en susning om vad ESP innebär, för det står det inget om.....

Jag får väl testa lite :-)

2 kommentarer:

Kim da Costa sa...

Å, om jag hade bil. Eller ens körkort.

Rexxie sa...

Om jag bodde i Stockholm så är jag inte helt säker på att jag skulle ha bil. Ni har ju trots allt kollektivtrafik som funkar någorlunda i alla fall.