måndag, september 04, 2006

Mina ord...

Fröken Harrysson och Oswald har lanserat en teori att man kan säga vilken person man är genom att studera "mina ord" i mobiltelefonen (dvs de ord som man lägger till själv och som inte finns som standard i ordlistan).

Här är mina (med alla personnamn bortrensade):

  • befästning
  • citibank
  • body
  • bokningsnr
  • craft
  • crash
  • asfaltering
  • defence
  • fikade
  • Diondi
  • flexifront
  • födelseår
  • for
  • förnamnet
  • fortifikationsverk
  • fortum
  • Escada
  • ICE
  • hängslen
  • helsike
  • glögg
  • horses
  • ip-tel
  • grupparbeten
  • hurså
  • Jaja
  • kallingar
  • lime
  • klippning
  • ljudfiler
  • komplimang
  • kortärmad
  • kritvit
  • krya
  • näe
  • nähä
  • menlös
  • orderfilen
  • ordrar
  • nyduschad
  • nyrakad
  • papegojor
  • reserekvision
  • piké
  • pinga
  • snåljåpar
  • precis
  • stadsnät
  • tajt
  • tajta
  • telefonboken
  • verktygslådan
  • tillval
  • violinkonsert
  • vpn
  • utsläppt
Nu är det fritt fram för analyser! Jag kommer i princip ihåg alla tillfällen när jag skickat orden utom Escada, som jag överhuvudtaget inte kommer ihåg! Har inte en aning om varför jag SMS'at Escada till någon; de har inte ens något intressant....

Vilka ord har ni?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Eftersom jag inte bloggar längre så slipper jag släppa ut mina ord från nallen.(;-)

Analys av dina då? Nja, du verkar ha en engelsktalande bekant? Du jobbar med data/kommunikation?

Rexxie sa...

Njae, jag skickade "Hold your horses" till en svensk bekant, men han är väl engelsktalande så du har väl rätt där med.

Japp, jobbar med programmering...