fredag, september 15, 2006

Borås...

Var i Borås onsdag-torsdag på en tämligenen tråkig radda med möten angående ett system (som INTE fungerar) och som skall ersätta det system som jag jobbar med (som fungerar).

Det som räddade de två dagarna var två av system-nissarna från huvudkontoret...

Båda är nämligen spanjorer; den ena snygg som sjuttsingen och den andra mer alldaglig; men båda två supertrevliga!

Har ni märkt vad sexigt det är med spanska? Det låter till och med sexigt när de pratar engelska (med spansk brytning), vilket man exempelvis inte kan säga om tyskar, danskar osv...

Ingen som har en lång, smal, mörk spanjor på lager? Han får ju inte vara särskilt kräsen... :-)

7 kommentarer:

Anonym sa...

Håller med! Jag har tyvärr inga spanska kollegor...

MB sa...

Inte sexigt alls efter ett tag.....tro mig.......högst alldagligt.... ;-)

Rexxie sa...

Pierre: Men.... du har ju varit nere och frotterat dig med fransoser! Det smäller nästan lika högt (fast spanjorer är sexigare).

Maleandro: Då kan vi ju byta ett tag! Jag åker ner och underhåller Florito, och så kommer du hit och sitter i garderoben och syr gardiner på fredagskvällarna....

Anonym sa...

Träffade en på det där bröllopet i somras. Inte helt ung, lite tandlös, men bra fart på flamencon, det var väl det zigenska blodet... Undrar om jag inte skulle kunna skaka fram en bild rent av.

Kim da Costa sa...

Jag som precis blivit av med min blattefetisch.. Here we go again.

Rexxie sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Rexxie sa...

Kim: Mörka och lagom håriga á la spanjorer, turkar osv! Det är melodin...