tisdag, oktober 03, 2006

Växthuseffekten...

Hörrnini!

Till höger finns det en länk som heter Minska växthuseffekten.

Gå omedelbart in och klicka där, så bidrar ni till att ... tada ... minska växthuseffekten!

Av någon underlig anledning är det ungefär bara 50 personer per dag (totalt! i hela Sverige!) som tycker att en minskad växthuseffekt är värd ett klick.

Jämför det med att det var drygt 4000 personer som klickade för att rädda gammelskogen, och det är ju liksom ingen idé att försöka rädda gammelskogen om vi inte fixar växthuseffekten samtidigt...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag brukar klicka där lite nu och då... Har en länk på min blogg också.

Anonym sa...

Jag klickar på båda varje dag! Kul att någon annan också bryr sig!

Försöker att få med de flesta av mina vänner också...

Rexxie sa...

Åhhhh, två nya läsare! Välkomna!

Trevligt att jag inte är den enda som klickar för växthuseffekten.

Jag tycker fortfarande att det är konstigt att inte fler klickar, just nu 2341 st TOTALT jämfört med gammelskogens cirkus 4000 som de får in PER DYGN!