söndag, oktober 29, 2006

Djäkla Blogger!

Ingenting funkar just nu!

6 kommentarer:

Aronson sa...

Tro mig, jag har svurit så det osat svavel långt ut på gatan i dag. Jävla bloggerhelvete!

Men nu verkar det åtminstone funka...

Anonym sa...

Min sambo har också haft problem med sin bloggsida idag.

Skönt med eget hotell och domän, men samtidigt ett helvete när dom krånglar vilket också sker ibland

Anonym sa...

Rexxie daaarling.
Jag vet inte vad _felet_ är, men dina umlauts är totalt uppfuckade på min anglosaxiska Mac. Fullt av sÃ¥, lÃ¥ngt och pÃ¥.

Rexxie sa...

Aronson:
Åhhh, vad glad jag blir! Jag trodde att du hade slutat läsa min blogg :-)

Walle:
Sambo? Vad har han för blogg då? Nu blir jag nyfiken!

Dexo:
Tråkigt! Undrar om det kan bero på Firefox på jobbet? Den visar nämligen också fel på alla icke-engelska tecken...

Anonym sa...

Rexxie daaarling:
"Tråkigt! Undrar om det kan bero på Firefox på jobbet? Den visar nämligen också fel på alla icke-engelska tecken..."
Jag är Safari-hora - och din blogg är ju den enda som jag upplever detta fenomen på.
Jag tror helt enkelt att det är fel på dig.
Haha.

Anonym sa...

Rexxi, just nu kommer jag inte in på min blogg, haha, men kolla där i blogglänkarna sen så ser du "henricks blog"
Där har du min sambos blogg