söndag, oktober 01, 2006

Dags att skaffa färgade glasögon...

Hittade ett personlighetstest hos TennisC, och det kan man ju inte motstå!

Jag blev Ernst Billgren med den här förklaringen (och mina kommentarer till varje del står i kursiv stil efter varje påstående):

Du jobbar lite för att vara rörlig (hahaha, jag jobbar jättemycketoch är helt orörlig).
Det är ju bra på arbetsmarknaden, tänker du. Det är rätt tänkt.
Så du hänger med (det är väl få som är så off som vad jag är).
Du är pigg på nytt, men vårdar dina gamla upptäckter (näpp, sitter bara hemma, det händer aldrig något nytt).
Säkert lycklig i dina förhållanden (vilka då?).
Kräsen utan att tappa perspektiven (snarare kräsen med totalt tappade perspektiv).

Lämpliga yrken:
AD på reklambyrå,
Stjärnjournalist på lokaltidning,
Musiker,

Skulle nog ha kunnat tänka mig både AD och musiker, men stjärnjournalist är nog kanske inte så passande för en introvert och osocial person...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh grattis, då får du väl Ernsts "heta" fru Helene på köpet..

Rexxie sa...

Näpp, hon åker ut, och så bor Rexxie-Ernst och riktiga Ernst ihop och är lyckliga i alla dagar!