fredag, oktober 13, 2006

Fredag

Jag jobbade inte så länge idag som jag trodde, utan gick hem redan vid 19-tiden.

I eftermiddags smet jag iväg från jobbet för att klippa mig.

Förra gången (i början av augusti (!) precis före bloggträffen med Maleandro) så blev jag alldeles för kortklippt; på den enda bilden där jag syns ser jag ut som en nyutexaminerad nynazist... I dag blev det ganska lagom. I stället råkade min frisör klippa mig precis i utkanten av örat, och dj...lar vad det blödde :-)

Ikväll har jag haft fotbadskväll!

Det är ungefär det roligaste som händer på Rexxies fredagskvällar... :-(

I morgon blir det Valkyrian på Stockholmsoperan!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, vad härligt med fotbad! nyutexaminerad nynazist.. HAHA.. tss.. det tror jag iofs inte.

Unknown sa...

Du har frillan och du har valkyriebiljetten - men hur nazi är fussbad? Ganska mycket det också tror jag.