torsdag, oktober 26, 2006

Tråk-blogg!


Eftersom jag bara jobbar numera och inte har tid att skriva något intressant (det har jag väl å andra sidan knappast gjort tidigare heller) så blir det bara en massa bilder!

Det ordnade sig lite halvt om halvt med duschen i alla fall; numera får jag använda en polygriptång för att slå av/på vattnet i avvaktan på att jag bestämmer mig för att antingen fixa den (billigt, men jag vill egentligen inte) eller för att köpa en ny blandare (dyrare, men roligare)! Det blir nog en ny så småningom, men tills dess är det polygripen som gäller.

Har slagit på värmen i huset! Natten till idag höll jag på och frysa ihjäl, det kändes åtminstone så trots dubbla täcken + filt, så jag kapitulerade!

Dagens klädsel: gråa jeans, svart skjorta, svart dubbelknäppt väst och en tok-blommig slips!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Haha! Jag skulle nästan vilja kalla detta en modeblogg i ny tappning! Betydligt trevligare än de där coola innebrudarna i 18-21 årsåldern som inget hellre vill än att någon modellagentur ska upptäcka dem...

Helschysst slips! Den plus den irländska radiokanalen har gett mig en toppenstart på dagen! Vilka härliga blommor! Nästan för mycket, men ändå precis lagom! Du kan väl göra en tripp till Borlänge också och komma in på mitt kontor och vilja få lite informationsmaterial:) Sedan får du beama dig ner till Ystad och gå förbi kassan där också;)

Nej.... Inte två för 199:- på Kappahl... Inte en senapsgul till en grön/brun kavaj heller:/

Elisabet. sa...

Hahaha ., den här Malin verkar vara en rar människa .., och generös är hon ju också .., nu får vi DELA på fägringen ..-)

Blommiga slipsen är inget för mig, men härligt att den är det för dig.

Är alla så där fint klädda på ditt jobb?

Rexxie sa...

Näpp, av cirkus 7-800 anställda är det kanske... hmmm.... 2 till som använder slips emellanåt, och mina kollegor har väl normalt jeans + t-shirt...

MVH //// Anders

Anonym sa...

Den här modebloggen gillar jag :-) Töntiga linnen från Asos är jag inte mycket för.

Jag röstar för att du målar polygripen med guldfärg. Om någon undrar hävdar du med bestämdhet att det är mycket exklusiv italiensk design.

/PGW

Anonym sa...

Åh, de kan aldrig bli för mycket blommor. Dessutom tror jag att du har övertygat mej om att det här med modebloggar kanske inte alls är så tokigt när dom kommer från rätt personer..=)