tisdag, maj 02, 2006

Temperament-test

Eftersom Torehammar har testat sin personlighet måste ju jag också göra det. Jag är inte säker på att är så road av resultatet, även om det stämmer ganska bra :-)

You Have a Phlegmatic Temperament

Mild mannered and laid back, you take life at a slow pace.
You are very consistent - both in emotions and actions.
You tend to absorb set backs easily. You are cool and collected.

It is difficult to offend you. You can remain composed and unemotional.
You are a great friend and lover. You don't demand much of others.
While you are quiet, you have a subtle wit that your friends know well.

At your worst, you are lazy and unwilling to work at anything.
You often get stuck in a rut, without aspirations or dreams.
You can get too dependent on others, setting yourself up for abandonment.


Om jag orkar så skall jag leta rätt på testet som visar att jag har schizoid, schizotypal och avoidant-personlighetsstörningar... Det ni!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jag gjorde persolnality-disorder testet..tror jag var lite schizoid, det tog jag som en komplimang!

Herr Planström sa...

Nu har du ju inte bloggat på flera dagar, jag saknar dig ju!

qi sa...

Jag gjorde samma test och fick samma resultat som du... Har läst din blogg ett tag, gillar den och undrar nu vart du tagit vägen?!

Rexxie sa...

Herr Planström: vilken liten raring du är! Hoppas att herr Grön inser det....

Qi: Har varit i Göteborg, jag återkommer med långa och tråkiga beskrivningar.

Ni skall till och med få se en bild på fläskobert i kostym!

Rexxie sa...

Candide: Schizoid-delen har jag inget emot; det är min avoidant-störning som ställer till problem :-)

Anonym sa...

I love your website. It has a lot of great pictures and is very informative.
»