söndag, maj 07, 2006

Göteborg I (i efterskott)

Har anlänt till Göteborg efter 3,5 timmar på tåget. Det enda intressanta där var en kille som var enorm. Missförstå mig rätt: han var inte fet eller bodybuilder-stor; han vara bara huge! Till och med jag med mina 192 cm + 110 kg kände mig liten. Iförd tighta jeans och en ärmlös vit t-shirt såg han exakt ut som om han klivit ut ur någon av Tom of Finlands mer ekvivoka serier... (fast ändå inte så bodybuilder-aktig) (och när jag tänker efter så har nog Tom inte gjort några serier som inte är ekvivoka).

Faktum är att jag klarade 3,5 timmar utan att röka, och jag blev varken superirriterad eller började klättra runt på väggarna!

Kanske dags att sluta röka?

2 kommentarer:

Anonym sa...

sluta genast. Själv slutade jag i september och det var inte ens jobbigt. Det efter 20 år med minst ett paket om dan.

Jag är rikare och resten ska väl också vara bra....

Anonym sa...

Super color scheme, I like it! Keep up the good work. Thanks for sharing this wonderful site with us.
»