söndag, maj 07, 2006

Saknad....

Både herr Planström och Qi har saknat mig! Saltwater wells in my eyes (och för er som inte var födda på stenåldern så är det en textrad ur Saltwater av Julian Lennon; han låter för övrigt exakt som sin pappa på rösten).

Jag återkommer med långa och tråkiga blogginlägg från min Göteborgsresa (jag och herr Planström verkar ha varit till Göteborg samtidigt; hans helg verkar dock ha varit betydligt mer intressant än min :-)

Ni skall till och med få se en bild på fläskis i kostym! Det ni!

PS: En annan anledning till att jag inte bloggat särskilt mycket på sistone är att jag bytt kontor, och från mitt nya kontor kommer jag inte åt blogger.com/blogspot.com och därav skriver jag inte särskilt mycket kommentarer heller...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nice colors. Keep up the good work. thnx!
»

Anonym sa...

I say briefly: Best! Useful information. Good job guys.
»