fredag, maj 12, 2006

Upprörd göteborgare :-)

Dawnlord verkar lite upprörd över mina ironiska Dj...la göteborgare-inlägg.

För att eventuellt blidka honom får han kasta tomater på min blogg (och länken har jag snott från honom).

PS: Eftersom Dawnlord verkade riktigt upprörd kan han även bomba min blogg med atombomber....

PS nr II: Eftersom Dawnlord vill ha love & understanding & peace, så kan jag rekommendera den här varianten, där ett demonstrationståg marcherar förbi med väl valda delar av Rexxies blogg på plakaten!

7 kommentarer:

Herr Planström sa...

Jag vet ju själv hur det är, när man är hemma (i Götet) är man helt patriotisk, men när jag är där jag bor (i Malmö) dissar jag göteborgarna och deras humor, deras påfrestande dialekt, och det mesta som har med stan att göra.

Anonym sa...

Jag är inte ens göteborgare ;) Jag är norrlänning, jag är en djävla norrlänning jag är norrlänning i göteborg.

Gillade bara inte att du slätade över en grupp människor när det var ett fåtal som gjort fel.

Och jag kommer varken kasta tomater eller bomba din blogg.

All we need is love ;)

qi sa...

Gillar dina länkar Rexxie (tomaterna och demonstrationen)! Bry dig inte om griniga norrlänningar, riktiga göteborgare tar humor på rätt sätt...

;-)

Anonym sa...

Your are Excellent. And so is your site! Keep up the good work. Bookmarked.
»

Anonym sa...

Hallo I absolutely adore your site. You have beautiful graphics I have ever seen.
»

Anonym sa...

Hey what a great site keep up the work its excellent.
»

Anonym sa...

Looks nice! Awesome content. Good job guys.
»