torsdag, maj 25, 2006

Regn...

Suck, idag regnar det igen!

Fördelen är att jag har ett giltigt skäl att inte hålla på med en massa tråkigt trädgårdsarbete...

Nackdelen är att mina världsmästargrannar (Bengt-Åke Gustavsson på ena sidan, Thomas Leandersson på andra sidan) snart plockar fram sina högafflar och attackerar mig för att min tomt ser så djävlig ut. Det kommer att bli precis som i Det våras för Frankenstein när grannarna ger sig ut på jakt...

Jag får tillbringa dagen med att bränna undan lite DVD'er från min dator. Bland det som skall brännas är Liza with a Z, Judy and Liza at the Palladium - 1964 och Bette Midler - Divine Madness.

Efter den listan torde det inte kvarstår några som helst tveksamheter om mina sexuella preferenser :-)

6 kommentarer:

Aronson sa...

Med tanke på att ett hårdrocksband precis vunnit Eurovison, kan man inte vara säker på någonting nu för tiden... ;-)

Jag hade förresten en liten fling för Bengt-Åke under VM 1987...

Rexxie sa...

Njae, åt ena hållet stämmer det nog fortfarande; hittar man någon som har Liza & Bette på DVD kan man nog vara ganska säker :-)

Anonym sa...

Ååhhh... jag tycker att trädgårdarbete är ganska roligt och avkopplande. Jag kan bli din trädgårdmästare om du vill? Jag behöver ju ett jobb. :-)

Rexxie sa...

Honken: att ha 1300 kvadratmeter igenvuxen trädgård, vara ensamstående och jobba 60-80 timmar i veckan är ingen bra kombination... Jag lovar!

Anonym sa...

Hmmm... jag förstår! Jag kommer och hjälper dig. :-)

Anonym sa...

Jag hatar trädgårdsarbete.Verkligen inte min lisstil :)