söndag, maj 14, 2006

Hata ipod !!!

Jag skrev ju i förra inlägget att jag hade en hat-kärlek till min ipod.

Glöm det!

Nu är det rent och skärt HAT som gäller. Det går inte att radera eller fylla på den , och när jag försöker resetta den med iPod Updater så påstår den att det inte går att montera ipoden.

Gaaaahhhh! Nu får jag släpa med mig en massa CD-skivor till jobbet för att ha något att lyssna på!

Någon som vill ha en bättre begagnad iPod Shuffle med sportarmband + dockningsstation? Själv skall jag skaffa mig något som det absolut inte står Apple på, och som går att fylla på utan specialprogramvara! Lite tråkigt eftersom den är snygg och lätt, men vad gör man när världen är emot en?

14 kommentarer:

Herr Planström sa...

Jag som inte ens tagit steget in i mp3-världen än. Skräms inte så här.

Rexxie sa...

Nu blir jag chockad! Jag trodde faktiskt att det inte fanns några under 35 som inte har mp3 + dito spelare!

Anonym sa...

alltså fuckar sig allas poddar!?.. Jag har typ inte hört en ända person som har en i-pod som INTE har gått sönder eller inte funkat eller nåt sånt..
Det borde väl vara ovanligt att saker bara går sönder sådär.. = /
Själv var jag läskigt nära att tappa min mp3 i en skål med sås idag.. haha.. usch..

Miss Anpassad sa...

Min ipod blev stulen, tala om osmart tjuv! :)

Kim da Costa sa...

Jag sålde min iPod efter ett par veckors användning då den var krånglig och bråkig mest hela tiden + att LJUDET var dåligt. Nu kör jag med min Sony Ericsson-mobil istället. Sååå mycket bättre.

Rexxie sa...

Kim: har även en SE w800i, men jag tycker att den är lite för klumpig att släpa med sig ut i motionsspåret (fast då är jag ju lite inkonsekvent, för jag brukar oftast ha med mig både ipodden och w800i'n :-)

Podden åker nog dock ut, satt hela kvällen igår och försökte få igång den och jag kom så långt att jag kan resetta den, men jag kan inte få den att acceptera några nya mp3'or...

Anonym sa...

Jag älskar min I-Pod och den mig.Tralalalala

Rexxie sa...

Det beror väl på att du smörjer den med champagne och lindar in den i fjäderboor med jämna mellanrum :-)

Anonym sa...

Jag älskar min shuffle, och min shuffle älskar mig. Ehum... älskade... Nån korpaktig skata snodde den i öldränkt kväll på Roxy. Jag har inte blivit mig själv sedan dess... *buhu*

Rexxie sa...

Jag skall ge min shuffle en chans till med icke-Appleprogramvara (dvs med Anapod eller Shuffle-DB), men sen åker den ut :-)

Anonym sa...

Jag har en sketen, billig samsung mp3 och med den får jag använda samsungs program för att lägga in cd-skivorna för att få med låtnamnen men sedan måste jag importera låtarna till windows mediaplayer för att kunna föra över dem till mp3:n!!! Radera kan jag bara göra med samsung..Gaaah!

Rexxie sa...

Linn: Exakt det vill jag undvika med nästa mp3-spelare! Det skall bara vara att dra över filerna i utforskaren till den uppmappade mp3-spelaren, och så skall allt funka! Så funkar det med min SonyEricson W800i, men den tycker jag är för klumpig att ha med...

Anonym sa...

I say briefly: Best! Useful information. Good job guys.
»

Anonym sa...

Your website has a useful information for beginners like me.
»