söndag, maj 07, 2006

Hotell....

Är inte så jätteförtjust i att bo på hotell. Vet egentligen inte varför, men det beror väl att det oftast är i någon arbetssituation (alternativt som singel), och då är det väl inte så kul.

En fördel med hotell är dock tillgången på TV-program som jag normalt inte har, som t.ex MTV som jag saknar; jag har numera inte en susning om vad som händer på musikfronten. Saknar även en del serier som Buffy, Greys anatmy, CSI osv...

En serie som jag också saknar (som dock inte går på någon kanal vad jag vet) är Party of five med de fem föräldralösa syskonen Salinger som kämpar för att få sina liv att gå ihop. Det verkar i alla fall ha gått bra för alla huvudrollsinnehavarna (Matthew Fox, Scott Wolf, Lacey Chabert, Jennifer Love Hewitt, och kanske framförallt Neve Campbell).

Undrar om jag skall slå till på DVD-versionen (eller kanske ladda ner från nätet)?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hotell tycker jag är helt ok. Det är värre med vandrarhem där man måste dela toa och dusch med andra i korridoren. Brukar det inte ofta vara väldigt lyhört på vandrarhem också?

Anonym sa...

Hmm I love the idea behind this website, very unique.
»

Anonym sa...

Nice! Where you get this guestbook? I want the same script.. Awesome content. thankyou.
»

Anonym sa...

Looks nice! Awesome content. Good job guys.
»