onsdag, maj 17, 2006

Kampsångs-karaoke med Carola





Tackar till Magnus Borg för länken!

11 kommentarer:

qi sa...

Rexxie! Med anledning av publiceringen av denna på din blogg utgår jag från att du inte håller på det svenska bidraget på torsdag/lördag! ;-), :-), :-)

Rexxie sa...

Jodå, jag håller visst på Carola, jag tycker att hon är bra som sångerska och till skillnad från de flesta så tycker jag att låten är bra. Däremot finns det ju inget som hindrar att det är roligt att driva med henne (och hennes gamla uttalande om botande av oss homosexuella genom förbön; något som hon numera har tagit tillbaka).

Det jag är mest imponerad över är att någon okänd person har lagt ner tid på att skriva ihop texten, leta rätt på en video, plockat bort sången och slutligen lagt in texten.

qi sa...

Håller med, det är imponerande!

Kim da Costa sa...

:D Sången behöver man ju inte plocka bort. Det finns ju en instrumental version på singeln :)

Anonym sa...

Hahaha, underbart! Avskyr Carola-plastdockan! Vive le recistance!

Rexxie sa...

Linn: Det gör inte jag, även om jag tycker att hon är lite... hmmm.... överspänd emellanåt.

Anonym sa...

Meh..! Botox och nytt gnistrande tandgarnityr..och den där rösten (när hon pratar) "Åh vad lilla jag är ödmjuk och blygsam fast jag vet att ni vet att jag är STÖRST, BÄST och VACKRAST"

Bleeew..fast alla får ju tycka vad de vill. Jag kommer att betrakta Carola-faiblessen som den enda fläcken på en för övrigt fläckfri Rexxie!

Rexxie sa...

Om jag bara hade råd så skulle jag också ha ett nytt gnistrande tandgarnityr, samt vara fettsugen, hudslipad och botoxad....

Däremot hoppas jag att jag inte skulle börja prata med bäbisröst som Carola :-)

Anonym sa...

Underbar! Var hittar man den??
/Tommy

Rexxie sa...

Tommy:

Här är direktlänken

http://www.youtube.com/watch?v=E63mLYkexGY

Anonym sa...

I really enjoyed looking at your site, I found it very helpful indeed, keep up the good work.
»