söndag, maj 14, 2006

Svettig...

Jag blir alldeles svettig av att bara läsa Aronsons blogg! Han har köpt bokhyllor och lite till och monterat ihop allt på en helg.

Själv köpte jag en ny rostfri köksfläkt i september förra året, och den står fortfarande kvar i kartongen mitt på köksgolvet, och känner jag mig själv rätt kommer den att stå kvar där i september med... (jag har i alla fall öppnat kartongen och kollat att det är rätt modell, så det går lite framåt)

Jag börjar dock bli ganska bra på att runda kartongen utan att sparka i tårna...

5 kommentarer:

Elisabet. sa...

Å, vad mycket snyggare din sida har blivit! Enkel. Ren. Jättefin.

Anonym sa...

Vi har hela vardagsrummet fullt av flyttkartonger. Vi flyttade in 15 februari. Jag undviker att gå in där för jag får utbrott då jag ser allt. Och det är ju lättare att strunta i att gå in där än att faktiskt ta tag i det.

Anonym sa...

Greets to the webmaster of this wonderful site. Keep working. Thank you.
»

Anonym sa...

Greets to the webmaster of this wonderful site! Keep up the good work. Thanks.
»

Anonym sa...

Your site is on top of my favourites - Great work I like it.
»