torsdag, maj 25, 2006

Andra godbitar (?)...

....ur Rexxies filmgarderob:

HMS Pinafore + Trial by jury (operetter av Gilbert&Sullivan)
Andy Warhol's Blowjob (30 minuter porträtt av en man som blir blir avsugen)
The Pirate Movie (en piratfilm i musikalform)
Flesh, Trash och Heat (Warhol-filmer med supersnygga Joe Dallesandro)


Någon som vet var man kan få tag på Andy Warhols Sleep? Andy Warhol's älskare John Giorno filmad sovande i 5 timmar kan inte bli fel!

PS: Här är en länk till en annan Joe Dallesandro-bild; den är inte helt barntillåten så ni öppnar den på egen risk....

10 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, jisses ja! Joe Dallesandro!! Äntligen någon känner till honom .Extrem dreggelfaktor är!

Anonym sa...

Jag såg sovfilmen (så länge jag höll ut) på Moderna Museet när den var ny. Killen bara SOVER. Med täcke över sig. Inte omistligt.

Rexxie sa...

Jaha, då kan man nästan skippa Sleep alltså.

Då är ju frågan om man skall satsa på Empire i stället där Warhol filmar en skyskrapa under 8 timmar och 6 minuter...

Anonym sa...

Klickade på länken och...Gode Gud!!! Vilken dingelidong!

Rexxie sa...

Linn: den du! (fast kom inte och påstå att jag inte varnade :-)

Anonym sa...

Fick klicka ner den fort som fan när Storasyster kom in i arbetsrummet..ha,ha..sedan tittade jag igen. My God!

Rexxie sa...

Linn: Jag satt precis och funderade på varför Storasyster inte fick se Joe i all sin prakt, men så kom jag på att det är din dotter och inte din storasyster (och då kanske det inte är så lämpligt...)

Anonym sa...

Ha,ha! Hon hade dött av skam! Och jag med!
Det är tillräckligt jobbigt att tala om mens och när den ska komma och hur vi ser ut innuti (ser min livmoder ut så?? Uäääh!)

Rexxie sa...

Linn: Dessutom kanske det är mindre bra att ge Storasyster orealistiska förväntningar inför framtiden :-)

Anonym sa...

Your website has a useful information for beginners like me.
»