tisdag, maj 16, 2006

Rexxie Depp....

Hos Tenniscresendo hittade jag ett test som visar vilken Johnny Depp-karaktär man är, och det måste man ju testa...

Jag hade hoppats på Edward Scissorhands, men i stället blev jag Ichabod Crane.

You Are Ichabod Crane From "Sleepy Hollow."


You're a deep thinker - most times logically. You're a bit of a neat freak and a wuss (hey, you do faint a lot!) but you do have the ability to overcome your fears and come out stronger in the end. And you never lose your head over things. (Gufaw gufaw!)

Take The Johnny Depp Quiz!


Undrar vad jag måste ändra på för att få bli Edward ??

9 kommentarer:

qi sa...

Jag blev edvard, ha ha! Jag förstod inte alla orden i testen men chansade. Inte hade jag hört all musiken heller...

Rexxie sa...

Fy vad fuskigt! Jag som ville bli Edward, han är så söt när han sätter igång och klippa allt och alla!

Anonym sa...

Hur många coola karaktärer har Johnny spelat? Ichabod är faktiskt cool. men jag blev ... Ed Wood. Bajs-test!

Rexxie sa...

Micke: han har gjort hur många coola karaktärer som helst!

Johnny Depp är väl en typisk skådespelare där man vet att om han är med så är i alla fall inte filmen särskilt slätstruken. Inte nödvändigtvis bra, men i alla fall inte slätstruket!

Anonym sa...

Jag älskar Herr Deep och tänker fria.På tisdag klockan tre.Han kan inte neka .
P.S Jag blev Edward.D.S

Rexxie sa...

Vad sjuttsingen! Alla blir Edward utom jag som VILL bli det...

Tania: Om herr Depp svarar ja (vilket jag inte betvivlar) så tänker jag komma på bröllopet och kyssa brudgummen...

Anonym sa...

Du är naturligtvis självskriven på bröllopet :)

Anonym sa...

Nice idea with this site its better than most of the rubbish I come across.
»

Anonym sa...

I say briefly: Best! Useful information. Good job guys.
»