söndag, augusti 06, 2006

Pride (shopping) CD-skiva

Precis när jag skulle åka i morse kom jag på att jag inte har några bra CD-skivor i bilen. Slängde därför ihop en, och det blev det här:

1. Bobby Brown - My prerogative
2. T'Pau - China in your hands 2004
3. Steps - Chain Reaction Almighty Mix
4. Linda Bengtzing - Jag ljuger så bra
5. Hannah Jones - I Was Born To Love You (Almighty Radio Edit)
6. Junior Jack - Stupidisco
7. Charles Schillings-Spin It Right !
8. Dance Nation - Livin' On A Prayer
9. The Disco Boys - B-B-B-Baby
10. Take That-Relight My Fire (feat. Lulu)
11. The Supremes - Stop (in the name of love)
12. Gloria Gaynor - Reach Out
13. Steps - Lay all your love on me
14. Steps - Deeper shade of Blue
15. Paris Hilton - Stars Are Blind (Tracy Does Paris Radio Remix)
16. Secret Service-Oh Susie (Antiloop remix)
17. Diana Ross - Upside Down 2004
18. Brothers - Yes Sir, I Can Boogie

Skulle jag göra om den nu skulle spår 8, 9 samt 15-18 utgå; lyssnade nästan inte alls på någon av dem. Skall jag vara riktigt ärlig så lyssnade jag nästan bara på Chain Reaction, Relight my fire och Stop (in the name of love) (tätt följt av 1, 13 och 14).

Vet inte riktigt vad jag skulle ha haft i stället, men jag hade kunnat tänka mig att ta med vanliga Club-mixen på Chain Reaction, och Summer Son (antingen originalet med Texas, eller covern med Aurora). En annan som jag kan tänka mig är Algernon's simply awfully good at algebra (det är nog bara Maleandro som vet vem som gjort den :-)

Är Paris Hiltons låt så sunkigt dålig, eller är det bara Tracy does Paris-remixen som är dålig?

2 kommentarer:

MB sa...

Jodå, jag vet ;-) Men hur kan du hålla koll på vad jag gillar....du sitter väl inte och skriver ner allt om mig i en liten svart bok.....eller :-)

Rexxie sa...

Jag tror att den första kommentaren jag lämnade hos dig var just angående Waltz Darling, och därför kommer jag ihåg det.

Har för övrigt aldrig "träffat" någon annan som hört den...