tisdag, augusti 29, 2006

Glass...

Eftersom Honken påminnde mig om att jag bara ätit 3 glassar hittills i sommar köpte jag en eftersom det är så ljuvligt väder! Äntligen sensommar!

I alla fall såg jag på glasspapperet att det är 170 kalorier i den djäkla glassen!

Det tar mig 25 minuters ihärdigt cyklande för att bli av med 170 kalorier! Det var det inte värt (dessutom var den lite för sliskig med smak av Ahlgrens bilar).

Nu skall jag ut och klippa 1200 kvadrat gräsmatta med påföljande krattning medan emule laddar ner 1100 mp3'or...

Vad ni än gör: köp aldrig hus!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Det är underbart att klippa gräs med handjagare. Kroppen får sitt och det blir fint. Du har väl en handjagare? (;-)

Rexxie sa...

Näpp, det är inte det minsta underbart! (och nej, jag har en motordriven men inte självgående).

För övrigt hann det börja regna innan jag började, så nu blir det tidigast i morgon...

Tankevågor sa...

Men om du ska trava runt så mycket med gräsklipparen så har du snart gjort dig av med glassen. ;)

MB sa...

Skulle gärna ha hus.....med pool....och tillhörande trädgårdsmästare ;-)

Anonym sa...

Jaså, Ahlgrensbilarglassen var inte så god... Då behöver jag inte vara nyfiken på den längre... ;-)

Rexxie sa...

Honken: den är ungefär på nivån att du måste lyssna på Smurfhits for kids samtidigt som du äter den....

Nina sa...

fattar du att jag var på date en gång (när det begav sig) och karln spelade smurfhits hela tiden... låt oss säga att efter maten tackade jag för mig...

Rexxie sa...

Det hade definitivt passat bra med Ahlgrens-bilar-glassen till dessert på den dejten....