fredag, augusti 11, 2006

Jaktsäsong....

Sitter och väntar på att klockan skall bli så mycket att jag kan pallra mig iväg till Stockholmståget, och medan jag gör det så har jag börjat på Mats Strandbergs Jaktsäsong.

Har hunnit till sidan 53, och är uttråkad, uttråkad och återigen uttråkad!

Kan inte riktigt påminna mig när jag senast läste en bok som berörde mig så lite! Tycker dessutom att både språket och personbeskrivningarna känns minst sagt platta...

Just nu känns det lite tveksamt om jag kommer att orka igenom hela boken, men jag skall ge den några sidor till innan jag ger upp och lägger den åt sidan.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Jag gillar långkalsonger

Anonym sa...

Nu är du ute på farliga vägar. På just blogg.se ska alla älska just den boken. Annars kommer en del att bli djupt indignerade "för jag länkar ju till honom ju och du som... borde verkligen (etc)"!

Träffade en trevlig förlagstjej under Pride. Som hävdade att en mycket stor del av det som ges ut är skit. Förlagen vet om det men är inte ute efter att ge ut bra litteratur utan det som säljer.

Ursäkta, jag påstod aldrig att jag skulle sluta kommentera andras inlägg, bara att jag inte skulle blogga själv på ett tag åtminstone.

Anonym sa...

Inte för att vara sån... men oväntat att den skulle suga.. usch, jag ångrar allt bra jag har sagt om den människan.. värsta divan utan talang!

Batbut sa...

Trevligt att se Dig IRL igår, hoppas Du fick en bra resa hem!

Rexxie sa...

Magnus: ehhh, appropå ingenting?

Annaa: Jaja, jag kommer säkert att bli sönderkommenterad om Strandberg, men det får jag väl ta... Trevligt att du kommer att fortsätta kommentera!

Tennis: Har inga synpunkter på Mats Strandberg som person; tycker att han verkar trevlig (och har en supersnygg pojkvän dessutom).

Batbut: Tack själv, det var jätteroligt! (och resan gick bra; jag älskar numera SJ och första klass :-)

x1x1x2 sa...

Eh, är en "supersnygg pojkvän" ett bevis på god karaktär?

Rexxie sa...

j.b.p: Hmmm, näe, det är det väl inte; det var mer något slags upplysning i allra största allmänhet :-)