måndag, augusti 21, 2006

Atir...

....har i sin vishet meddelat att om man inte har något vettigt att blogga om så kan man alltid slänga ut en bild eller två, så här har ni dels en bild på några bokhögar brevid en hibiskus, samt mina CD-skivor :-)


När jag tog bilden av CD-hyllan kom jag på att jag hade lite böcker staplade där med, så nu är jag uppe i 669 st böcker.

Dessvärre hittade jag en till dublett-bok, nämligen David Cesaranis biografi över Adolf Eichmann, så om någon är intresserad är det bara att skicka namn + adress till boken@rexxmaster.se så skickar jag över den (i pocketupplagan, jag behåller den inbundna :-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Visst är det bra med en bild, när orden inte finns!
Hörredudu, har du slutat pinga? Jag missar ju när du skrivit nått nytt!

Rexxie sa...

Hmmmm....

Jag pingar när jag tycker att jag har något intressant att säga, dvs nästan aldrig...

Vet inte ens riktigt hur nyligen.se funkar ?!