torsdag, augusti 24, 2006

Nytt utseende

Har (som ni säkert märker) bytt ut utseendet på bloggen; det är sånt man gör när man är uttråkad...

Det enda jag inte riktigt gillar med den nya varianten är att inte kommentarerna öppnas i ett eget litet fönster när man klickar på "comments".

Har även minskat ner lite på antalet aktiva postningar på förstasidan (från 500 till 30), så nu skall sidan förhoppningsvis gå lite snabbare att ladda. Kommer även att plocka bort en del av filmerna som ligger inbäddade och ersätta dem med länkar i stället; det slöar också ner laddningen.

Skriv gärna en kommentar om det är något som inte funkar som det skall, eller om det ser konstigt ut hos er.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Se där ja, nu ser jag du kommit med nått nytt. Pinga skall du alltid göra,, om inlägget är intressant eller inte, är inte upp till dej, utan till oss läsare att avgöra. Å jag tycker alla dina inlägg är läsvärda,, även om jag inte skriver en kommentar i alla.
Du den där Maleandro är ju en riktig sköning!

MB sa...

Har funderat lite och äntligen kommit fram till att jag tycker det är skitcoolt..... ;-))

Rita: Tack :-))

Kim da Costa sa...

Förändring är (ofta) en bra sak. Därav alla mina hemsidor :)

Kim da Costa sa...

Hur går det förresten med Gbg:aren?

Rexxie sa...

Rita: visst skall jag försöka komma ihåg att pinga...

Maleandro: Tackar!

Kim:
Förändring ÄR bra. Det är en av anledningarna att jag tycker att det är roligt att resa (även om jag aldrig gör det), och det är också anledningen till att jag oftast blir deprimerad när jag kommer hem igen eftersom inget förändrats.

Göteborgaren är nog avpolleterad (tror jag). Var ner till Göteborg för att träffa honom, men precis när jag var på väg ner så meddelade han att han måste jobba, så det blev inget. Skall jag vara ärlig så är han inte riktigt min typ ändå, men Maleandro skrev ett långt inlägg i sin gamla blogg om bögar som har för höga krav, så jag hade tänkt ge det en chans ändå... (men så blev det som sagt inte).

MB sa...

Nu har du missuppfattat det hela lite :-) Du skall ha höga krav, eftersom du är bättre än andra, men andra skall hålla sig till dem de passar med och inte försöka nå stjärnorna :-)

Rexxie sa...

Maleandro:

Jag uttryckte mig kanske lite felaktigt, och refererade kanske lite konstigt till ditt inlägg, men så här är det: Jag tycker alltså inte riktigt att göteborgaren är min typ. Problemet är bara att jag inte riktigt vet hur mycket av det som grundar sig i att han verkligen inte är min typ, och hur mycket som grundar sig på mina eventuella fördomar (som i sin tur kanske bottnar i min "garderobsstatus"), och det känns som att jag gör både mig och honom en otjänst genom att bara avfärda honom.

Av den anledningen åkte jag till Göteborg; sen att han måste jobba (och därefter inte hört av sig mer) är ju inget som jag kan göra särskilt mycket åt (jaja, jag kan ju alltid kräla lite, ringa och tjata osv; men det är inte riktigt min stil :-)

Översättarhelena sa...

Jag vet inte hur det såg ut här förut, men jag tycker det var väldans snyggt nu i alla fall. Är det en färdig mall eller har du snickrat själv?