torsdag, augusti 03, 2006

Gjort på jobbet idag....

  • Kollat om mina favoritbloggare skrivit något nytt ungefär var 20:e minut (och Pojkfröken har beslutat sig för att lägga ner vilket jag i och för sig respekterar men tycker lik förbaskat att det är tråkigt).
  • Laddat ner 11 st filmer (Brick, Hard Candy, Inside Man, Poseidon, She's the man, Tristan & Isolde, Tristram Shandy, United 93, The New World, Failure to Launch och Underworld Evolution)
  • Löst 3 st Sudoku
  • Svarat på 27 st mail
  • Rättat lite felaktiga orderfiler
  • Rättat lite felaktiga faktureringsunderlag
  • Surfat runt på SJ för att kolla lite biljettpriser
  • Surfat runt på Swebus för att kolla lite biljettpriser
  • Haft tråkigt, tråkigt, tråkigt!!! Varför kan inte semestrarna ta slut någongång så att mina kollegor kommer tillbaka?

Se där, en dag i Rexxie's liv!

4 kommentarer:

Unknown sa...

Du får komma och hänga med mig på Operan istället. Vär väl en blogg mot en valkyrjekväll i Pojkfrökens irl-sällskap.

Rexxie sa...

Hmmmm....

För mig: jätteroligt!

För dig: jättetråkigt! (eftersom jag är en tämligen osocial person :-)

Fröken Lund sa...

Hmm.. Var jobbar du egentligen som har tid (och möjlighet) att göra allt det där? Eller ingår det i din arbetsbeskrivning? ;-)

Rexxie sa...

Hej fröken Lund!

Det är helt enkelt så att de 3 avdelningar som jag normalt servar har dragit ner verksamheten ganska mycket över sommaren, och dessutom vill inte våra kunder ha så mycket förändringar gjorda just nu, och då har jag tid.

Resten av året är det lite skillnad; då jobbar jag normalt sett 60-70 timmar i veckan....