måndag, augusti 14, 2006

Appropå böcker....

När jag letade efter Ung man med piano (för att få reda på författaren) så råkade jag hitta två exemplar av Naked av David Sedaris.

Förra gången jag försökte ge bort en bok så gick det inte så bra, den ligger fortfarande kvar...

Den här gången är det dock en ROLIG bok; jag lovar!

Om någon skulle vilja ha den (alldeles gratis) så är det bara att ni skickar namn + adress till boken@rexxmaster.se så stoppar jag den i ett kuvert och skickar över.

boken@rexxmaster.se

3 kommentarer:

... sa...

Tjena Rexxie!
Måste ju passa på att pysa in här och kolla vad du är för en bloggare!
Tack för senast förresten och hoppas verkligen vi ses igen!

/Kimmi

PS: Du kan få skicka boken till mig om du vill för jag lär åka tåg till Stockholm fler ggr - dock INTE utan bok! :-)

... sa...

Tusen tack! Boken kom idag! :-)
Jag ääälskar när det trillar ner saker i min brevlåda! Inte nog med det, det trillade ner två godispåsar också. Jag är med i en konsumentpanel och nu ska jag provklämma på deras påsar (det lät något) och testa godisarna!

Plats i soffan med god bok och godis alltså!

Kram!

Anonym sa...

Tack för bokpaketet! Jag ska genast kasta mig över boken !
*Kram*