söndag, augusti 13, 2006

Bloggträff

Bloggträffen i Stockholm var superkul! Måste erkänna att jag inte läst allas bloggar; det är nog bara 7 av 20 som jag håller koll på, men det skall bli ändring på det nu! Tänker inte gå igenom alla bloggare, men här är två kommentarer i alla fall.

Maleandro såg precis ut som jag föreställt mig (nåja, jag har sett en liten thumbnailstor bild på honom, så jag hade ett hum); däremot var han kanske lite mer tystlåten än jag föreställt mig...

En sak som var lite "spooky" var att Ilva är en exakt kopia på en tidigare kollega till mig, röst, utseende, dialekt, allt!

När vi bloggträffat klart vandrade jag runt i Gamla stan en stund, och sen tog jag ett par glas vin på Patricia eftersom det låg på vägen till LoggIn. Höjde säkert medelåldern där med åtminstone 15 år....

4 kommentarer:

Morgondimma sa...

Jättekul att träffas. Måste erkänna att din blogg är ny för mej, men här är jag nu *L*

Anonym sa...

Jättekul att träffas! I övrigt håller jag med vad Morgondimma skrivit!

Ilva sa...

Det var superkul att träffas och det var BRA att du kom trots blyghet! Fast du kunde ju klämt ur dig att jag är en kopia av någon som nu lever-tur att jag flyttat utomlands....
Nu kommer du inte undan! Fast än har de inte fixat bredbandet men jag har lagt in dig på min nyligenlista så vänta du bara...

MB sa...

Lovar att prata öronen av dig nästa gång, jag var lite tystare än vanligt för jag var lite besviken och sur och jag visste inte hur jag skulle hantera det hela just då, och det gäller ingen på träffen....