tisdag, juli 18, 2006

Priset för att vara uttråkad...

Som jag skrev tidigare idag så är jag uttråkad, uttråkad, uttråkad; och vad hjälper bättre då än lite shopping (förutom kanske en psykolog)?

Dagens handlingslista:

1. Ny 19-tums widescreen-skärm till datorn
2. Nya walking-skor
3. En biografi över Andy Warhol
4. En biografi över James Joyce
5. En ram till den sista av Planströms skisser
6. Nya seglarskor
7. Två orkidéer

Summa summarum cirkus 90 st BigMac

(kommer inte ihåg vilken bloggare det var som var så fashinerad av BigMac-index, men jag skall börja använda det...)

3 kommentarer:

Aronson sa...

Det är bättre med öl-index. Det brukar jag köra...

=)

Anonym sa...

jag kör cocktal-index...allt blir jatteblilligt...

Anonym sa...

I say briefly: Best! Useful information. Good job guys.
»