måndag, juli 31, 2006

Classic movie...

Eftersom Kim lagt ut ett (eg två) test så kan jag inte emotstå frestelsen :-)



Jag förstår inte riktigt varför jag blev just Apocalypse Now, den är väl ungefär den sista filmen jag skulle ha gissat på! Jag skall göra om testet lite senare med 45 frågor i stället för 27 och se om jag får samma resultat...

Edit kl 16:00: Nu har jag gjort om testet med både 9 st frågor och 45 st frågor, och jag blev Apocalypse Now båda gångerna, så jag får väl acceptera det (och gå hem och se om den)!

Nyckelfrågan verkar vara "I'm hard to get to know". Om jag sänker det ett snäpp så blir jag Mr Smith goes to Washington i stället.

2 kommentarer:

qi sa...

Wuthering hights? Vad är det? Dramatisk romantiker? Jag?

MB sa...

Hmmm, jag blev Gudfadern....kan inte förstå varför..... ;-))