fredag, juli 07, 2006

Maleandro-frågor

Maleandro is back, och det måste vi (=jag) fira genom att hänga på hans frågeutmaning:

5 saker i min frys:
* ett antal fiskpinnar
* 1 biff från förra året
* 1 kartong chokladbollar (från förr-förra året)
* 1 påse med Broccoli + gula morötter
* iskuber

5 saker i min garderob:

* Rexxie himself
* skor
* kläder
* 1 kartong julprydnader
* första telejacket

5 saker i bilen:
* småpengar till parkering
* solglasögon
* kartbok
* CD-skivor (inkl en med Il Spyo, jag skäms)
* en massa skräp på golvet

5 saker i min resväska:
* cigaretter
* en tub Treo
* en kartong Inside
* två böcker
* mobilladdare

PS:
Jag har modifierat sista frågan lite. Originalfrågan var bara "väska", men eftersom jag aldrig har en väska annat än när jag reser bort så har jag ändrat till "resväska".

PPS:
Jag skäms över er ( dvs mänskligheten i stort och kanske inte just er, mina kära läsare, det överlåter jag till era samveten).

Här kan ni gå in och genom ett enkelt litet klick reducera koloxidmängden, och så gör ni inte det! Hittills är det bara 98 personer i hela världen som tycker att det är värt ett litet klick, och det är alldeles för lite!

1 kommentarer:

Anonym sa...

What a great site, how do you build such a cool site, its excellent.
»