tisdag, juli 18, 2006

Hittills idag...

1. Sorterat in 92 499 st ljudfiler i ett sinnrikt mappsystem för bränning på DVD till en kund
2. Missat 3 st samtal på mobilen
3. Lyssnat på ESC-radio
4. Kollat mina super-duper-bloggare femtielva gånger, och det verkar bara vara Aronson och Elisabet som är vid liv
5. Upptäckt att Magnus Borg har återuppstått

Ungefär så ser en tråkig Rexxie-dag ut... (förutom punkt 5, för det är inte varje dag som en bloggare återvänder)

Edit: Jag menar alltså inte att det är tråkigt att Aronson och Elisabet är vid liv, utan snarare att det är tråkigt att de andra verkar vara borta på semesteräventyr...

(och nu kommer säkert någon att klaga på att jag tycker att det är tråkigt att de är på semester, men jag menar inte riktigt så heller...)

Äsch, ni får tro vad ni vill. Tråkigt har jag i alla fall!

8 kommentarer:

Aronson sa...

Nej, och det var ju tråkigt att Aronson är vid liv...


;-)

Rexxie sa...

Äsch, det var ju inte så jag menade! JAG har TRÅKIGT!!

(fast nu spelar ESC-radio Absolutely fabulous med Queentastic, och då blir det väl lite bättre :-)

Aronson sa...

Var hittar man ESC-radion?

Rexxie sa...

Man kan ju alltid prova att klicka på länken... :-)

Annars är det http://www.escradio.com/ om man vill gå den långa vägen.

Just nu spelar de Hollands bidrag från 1959; tvättäkta Schlager med stort S... (Een Beetje med Teddy Scholten)

Rexxie sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Rexxie sa...

Nu har jag lagt upp en ännu tydligare länk till ESC-radio :-)

Aronson sa...

Hmpf. Man kan ju inte se ALLT på din j-a blogg heller...

...men tack för förtydligandet.

=)

Anonym sa...

Interesting site. Useful information. Bookmarked.
»