torsdag, juli 27, 2006

Bredbandsbolaget

Som jag skrev tidigare så dog ju mitt bredbandsmodem i åskan förra helgen. B2 har därför skickat ut ett nytt som kom idag.

Glad i hågen gick jag hem, pluggade i det nya modemet + den nya nätadaptern, varpå höljet på det nya modemet smälte...

Den nya nätadaptern funkar dock med det gamla modemet, så nu är allt frid och fröjd igen; men visst är det lite konstigt att de skickar ut ett reparerat modem som de inte kollat om det funkar?

Tur att jag inte bara stoppade i det och åkte tillbaka till jobbet utan stannade hemma en stund, annars hade det nog börjat brinna....

2 kommentarer:

Kim da Costa sa...

Stäm dem! Och sedan ringer du Gbgaren.

Rexxie sa...

Tror inte att det är någon bra idé, eftersom jag jobbar på företaget som har hand om alla kundtjänstfunktioner åt B2 (och nu vill jag inte höra något gnäll, de är jättebra).