onsdag, juli 26, 2006

Biljett och hotell...

...till bloggträffen är beställda, så nu kan jag förhoppningsvis inte fega ur...

Jag är lite imponerad av SJ's priser. Beroende på biljettyp och tid på dagen varierar priset i just det här fallet mellan 191 upp till 627 kr.

Jag lyckades pricka in en första-klassbiljett för 236 kr, vilket är 30 kr billigare än att sitta och svettas på Swebus, och dessutom är den 112 kr billigare än en 2-klassbiljett till ordinarie pris :-)

Bestämde mig för att bo på LogInn till slut. Har i och för sig hört lite varierande omdömen om dem, men provar man inte så får man inget veta...

12 kommentarer:

Anonym sa...

Bloggträff eller dejt? :D

Nä, men allvarligt - vad är det för bloggträff?

Herr Planström sa...

Ja, vad är det här. *nyfiken*

Aronson sa...

Har du en bloggträff? Också? Jag menar, vad hände med R i Göteborg...?!

Rexxie sa...

22 kvinnor och Maleandro och jag kan knappast räknas som en dejt...

Skall jag vara ärlig så vet jag inte riktigt vad man gör på en bloggträff, jag har aldrig varit på någon, men jag antar att man träffas, äter en bit mat, dricker en herrans massa vin och pratar bloggar, livet och andra mysterier.

R i Göteborg får vi väl se hur det går med :-)

Rexxie sa...

PS:

Jag håller på och kollar biljettpriser + hotell i Göteborg med för den delen; sen får ni väl fundera på vad jag skall till göteborg och göra... :-)

Anonym sa...

SJ:s första klass "just nu" är superduper!!! Jag sätter mig aldrig på en Swebus igen efter att ha upptäckt denna underbara biljettyp! :-)

Anonym sa...

Jag utan blogg vill också gå på bloggträff. (;-)

Rexxie sa...

Jerry: du får väl starta en ny :-)

Anonym sa...

rexxie: Hmmm, jag vill på ett sätt men samtidigt inte. Jag velig? Jo, jag vet.

Vi får se, kanske kommer det när jag mår bättre.

Aronson sa...

Jag har varit på bloggträff (med Honken) så jag vet hur man gör:

Man går nånstans och käkar och dricker vin, pratar och skrattar och har väldigt trevligt. Och sen går man hem.


=)

Rexxie sa...

Aronson: är man bara två så är det väl snarare en bloggdejt... :-)

Aronson sa...

Dejt kommer från engelskans date och betyder träff...

=)