söndag, juli 02, 2006

DN-högen....

....är äntligen avklarad! Måste dock erkänna att det ger en lätt surrealistisk känsla av att läsa igenom drygt en månads tidningar i okronologisk ordning. Man kan t.ex läsa ett intressant svar på någon artikel som man inte läst, och så helt plötsligt kommer man fram till originalartikeln och får en aha-upplevelse och så vidare.

Har dessutom hittat felet på min dator (som jag skrivit om tidigare); den dör helt enkelt av värmeslag med jämna mellanrum. Nackdelen med soligt väder + plåttak + 3 datorer som drar ungefär ett halvt kärnkraftverk...

6 kommentarer:

Anonym sa...

Haha... jag är imponerad... ;-)

Herr Planström sa...

Haha, det är som när man tvingas vänta 30 minuter för att komma in på qruiser.com och faktiskt tar sig för saker PÅ RIKTIGT under tiden istället för att sitta och vänta.. :)

Rexxie sa...

Vadå vänta på Qruiser? Är du inte guldmedlem?

Herr Planström sa...

Va? Tror du jag är gjord av pengar eller? :)

Rexxie sa...

Japp, det tror jag! Har man en lägenhet i Budapest så är man det (eller så har jag missförstått lägenhetsdelen :-)

Anonym sa...

Nice colors. Keep up the good work. thnx!
»