onsdag, juni 28, 2006

Spår...

Eftersom jag ser spår efter antingen av en okänd spansk beundrare eller av Maleandro i besöksstatistiken har jag bestämt mig för att lägga ut mina tråkiga betraktelser från midsommarbesöket i Hälsingland (trots att jag fortfarande är sur över att Maleandro och Ordis lade ner sina bloggar)....

Ordis lämnar i alla fall kommentarer, vilket en del spanjorer inte gör (fast det kan ju bero på tråkigheten i och för sig :-)

PS: Jag hade travestera citera Hjalmar Gullbergs strof "blott av hans verkan känner man en gud", som "blott av hans spår känner man en gud", men det blev lite konstigt eftersom Maleando inte lämnar några spår...

2 kommentarer:

MB sa...

skickar ett mail till dig imorgon där jag förklarar

Anonym sa...

Hi! Just want to say what a nice site. Bye, see you soon.
»