måndag, juni 26, 2006

Semester ?

Nu börjar jag få semesterpanik; min chef tjatar och tjatar och tjatar om att jag måste ta ut semester (eller åtminstone boka semester), och jag stretar emot som vanligt.

Tror att jag sammanlagt har haft ungefär 7 veckors semester totalt under de senaste fem åren...

Problemet är att jag aldrig gör något under min semester, och då känns det värdelöst att ta ut den. Jag skulle definitivt behöva ha en semester-planerare som gör ett schema dag-för-dag vad jag skall göra.

Frågan är om man kan låna Honkens sambo, han verkar vara bra på listor och planering...

5 kommentarer:

Anonym sa...

Kan det inte var skönt att få välja att inte göra något?

Jag skulle tycka att det var trevligare att göra ingenting i skärgården än hemma. Men det är jag.

Anonym sa...

Boka en resa utan avbeställningskydd.. då har du lixom inget val...

Anonym sa...

Självklart får du låna Marre! Han är väääldigt duktig på scheman... :-)

Rexxie sa...

Marre? Det låter som en sliskig semsterflört på någon grekisk ö.... (hette för den delen inte den sliskiga frisören i Paradise Hotel Marre, eller var det Mirre?)

Anonym sa...

I really enjoyed looking at your site, I found it very helpful indeed, keep up the good work.
»