tisdag, juni 20, 2006

Blogg-rensning...

Håller på och går igenom mina blogg-bokmärken, och så här ser statistiken ut efter diverse omflyttningar:

Superbloggar: 42 st
Favoritbloggar: 104 st
Gå-igenom-bloggar: 43 st
Nedlagda: 33 st

Superbloggar är såna som jag kollar minst ett par gånger per dag (oftast när jag blir uttråkad på jobbet, dvs ungefär varannan timme), favoritbloggarna kollar jag minst ett par gånger i veckan, gå-igenom-bloggarna kanske en gång varannan vecka, och nedlagda kollar jag nästan aldrig (men man vet ju aldrig, de kan ju vakna till liv igen).

Egentligen skulle jag behöva dela upp super- och favoritbloggarna på tre kategorier med en mellankategori...

herr Planström, Aronson, FruHatt, Honken, Tenniscresendo, Pojkfröken, Elisabet och Annaa får nog en egen superduper-kategori eftersom de är tämligen aktiva och intressanta, och det kan nog vara lagom med 8-10 stycken som man kollar ofta (om inte annat så blir väl min arbetsgivare glad att jag inte kollar igenom 42 st varannan timme)....

Hur har ni ordnat era blogg-bokmärken?

6 kommentarer:

Aronson sa...

Superduperblogg? Jag tacker, bugar och bockar. Sånt värmer. Själv har jag alla bloggar huller om buller, fast i bokstavsordning. Jag har bara en kategori. Alla som jag tröttnar på åker swish bort, bara...

För övrigt noterar jag att jag numera bara är klickbar en enda gång... ;-)

Anonym sa...

Åååhh, vad glad jag blir!!! Jag kan ju säga att din blogg hamnar i min superduperkategori (med några andra få utvalda)! :-)
Annars har jag, precis som Aronson, resten av bloggarna huller om buller...

Anonym sa...

Man tackar! Superduper minsann. jag behövde det i dag *dansar runt*

Anonym sa...

wwwaaaoooaa.. =)
Jag har dom bara i en ända låååång bokstavsordning!

Elisabet. sa...

Vill du ha en kindpuss?

Inte?
Jamen, när du skriver sånt får du en ändå.

*pussar på kinden*

en dutt-dutt-puss.

Anonym sa...

Your are Nice. And so is your site! Maybe you need some more pictures. Will return in the near future.
»