söndag, juni 11, 2006

Lördags-up's & down's

Down I:
I love Huckabee's (som jag redan skrivit om), och som alltså är en film som ni INTE skall lägga ner tid på.

Up I:
Dinner Rush på TV2, en av mina favoritfilmer. Danny Aiello är väl en av anledningarna till det. Just nu kommer jag bara på Moonstruck som han varit med i tidigare (och där är ju Olympia Dukakis med, ännu en Rexxie-favoritskådis)

Down III:
Min huvud-dator (alltså den som jag använder mest, och som jag har ställt in till perfektion), verkar ha dragit sin sista suck. (Ordis: det är anledningen till att min ftp-server inte går att komma åt, skall försöka fixa det på något annat sätt)

Down IV:
Idag (dvs söndag) måste jag jobba hela dagen, och det hade jag lite små-ångest över igår kväll

Up II:
Jag har en anledning (se föregående punkt) att inte vara ute (hatar nämligen när det är för varmt).

Dubbelt så många down's som up's... Det är väl ungefär normalt som det känns just nu.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Great site lots of usefull infomation here.
»