torsdag, juni 01, 2006

I brevlådan....

...när jag kom hem idag väntade en beställning från CDON. Dels Pet Shop Boys som jag inte har hunnit lyssna på än (men som jag räknar med är bra), dels något som jag ALDRIG beställt utan Pojkfrökens inflytande, nämligen Jazz Suites 1&2.


En riktigt stor superpuss till Pojkfröken som härmed har berikat mitt musikliv med 1097 procent!

PS: Tyvärr fick jag inte Mozarts violinkonserter med Fabio Biondi som lär vara alldeles lysande nu; men den kommer väl så småningom!

PPS: Länken till Shostakovich går till en Audio-DVD, och ni kanske vill ha en CD i stället. Kostar bara 49 kr, så vad har ni att förlora?

PPPS: Märkte just att första länken till Shostacovich var fel, numera utbytt!

6 kommentarer:

Unknown sa...

Varsågod. Farbro Shosta visste hur taktpinnen skulle föras. Det går inte att låta bli att valsa sig fram i lägenheten när svit 2 rullar i bandarn.

Rexxie sa...

På min DVD-variant ingår dessutom transkriptionen av "Tea for Two"! Hade aldrig trott att Shostacovich var så bra!

Unknown sa...

Jaha, vad du ska med den transkiptionen till vet jag inte. Nu ska jag piffa till mig och ta mig till Drottningholmsteatern. Ciao bello.

Rexxie sa...

Gaaaah! Figaros bröllop! Usch, vad avundsjuk jag blev, nu kommer jag inte att kunna sova inatt :-)

Anonym sa...

Looks nice! Awesome content. Good job guys.
»

Anonym sa...

Nice! Where you get this guestbook? I want the same script.. Awesome content. thankyou.
»