onsdag, juni 28, 2006

Mer reklam....

Via en kommentar hos Åsiktstorped hittade jag till Researcher.se, och där i en kommentar hittade jag den här reklamfilmen som jag personligen tycker är bättre än Shaï's porrvariant; delvis för att jag tycker bättre om musiken :-)

Jag hade dock föredragit den i en homovariant...

(och ett varningens ord till Ordis: den här är inte heller så jobb- eller kontorsvänlig :-)

PS: Jag orkar inte lägga in den som video den här gången, så ni får klicka på länken själva...

PPS: Den här reklamen är också rolig, speciellt om ni kan spela piano. Den är dessutom helt ofarlig, och kan därmed köras på jobbet.

4 kommentarer:

Anonym sa...

*pust* Då får jag gå ner i källaren ikväll igen då (;-)

Rexxie sa...

När du skriver att du skall gå ner i källaren tänker jag alltid på han i filmen "Tillsammans" som går ner och "snickrar" lite i källaren (och där "snickringen" utförs tillsammans med Playboy till fruns stora förtret)

:-)

Anonym sa...

Du tänker helt rätt, fast Playboy är utbytt mot något helt annat...hahaha (;-)

Anonym sa...

Greets to the webmaster of this wonderful site! Keep up the good work. Thanks.
»