lördag, april 28, 2007

Tråklördag!

Idag har jag inte gjort någonting alls, känner inte för att göra någonting heller...

Nåja, det sista var inte helt sant; jag har fått hem ett nytt moderkort + processor + minne till en av mina datorer och jag skulle vilja skruva i det. Problemet är bara att jag måste flytta runt bland alla mina filmer / tvserier först så att jag får loss en tom hårddisk att installera operativet på, och det tar en herrans massa tid.

Har i alla fall börjat flytta runt, så jag får nog gå ner och stryka skjortor och dukar så länge; och så skall jag titta på Navy Seals: Buds Class 234, en dokumentär om 80 killar som vill bli Navy Seals och alla problem de stöter på.

De är så söta allihopa, speciellt i en scen där en av killarna misslyckas med sitt dykprov och sitter och gråter på bassängkanten och blir tröstad av sin instruktör. Då blir till och med Rexxie tårögd och får svälja en gång extra :-)

1 kommentarer:

Elisabet. sa...

Hej Daaarling!
Nu har jag fixat den där kontaktannonsgrejen.

Om du sätter fart, kanske du har hittat nån pärla till man lagom till .. tja, säg .. advent?

Kram, kram. / E