torsdag, april 05, 2007

Påskaftonstristess!

Vad gör man då (förutom att byta utseende på bloggen)?

Jo, man tar den lilla farmor Anka-bilen (den ser faktiskt ut som farmor Ankas bil), och gör en liten shoppingresa! 37 mil och 5000 kr senare kommer man hem med:

  • 1 par JL Carl-jeans som är så slimmade så att de lika gärna kunde ha varit målade direkt på kroppen!
  • 1 par Nudie Straight Sven-jeans (lite mer normala, kanske därför som de heter Straight Sven). Jag provade för övrigt ett par som hette Super Slim Kim, men de var lite för slimmade :-)
  • 1 Filippa K-cardigan
  • 1 Filippa K-tshirt
  • 1 par Lacoste-sneakers
  • 1 siden-fluga (så nu måste jag öva på att knyta en sån också)
  • 3 st EastWest-tshirts
  • Lanvin Arpége EdT
  • Hugo Boss Soul EdT
  • Hugo Boss Soul shower cream
  • Chanel Antaues deostick
  • 1 par manschettknappar
  • 1 Vanity Fair och 1 Wallpaper
Så kan det gå! Dessutom var jag inte hemma när påskkärringarna kom och tiggde godis, och det är ju också en fördel!

Nu blir det fotbad + fotfil + fotsalva och sedan sängen!

7 kommentarer:

Elisabet. sa...

Å, så mycket har jag aldrig i hela mitt shoppat för .. jag skulle inte ens kunna, även om jag hade pengar!

Att gå i affärer är det absolut värsta jag vet ..-)

Rexxie sa...

Jag har en tendens att shoppa när jag blir deprimerad och får för mig att allt skulle bli bättre om jag bara hade nya jeans (eller vad det nu är).

Minns fortfarande med skräckblandad förtjusning en februarimånad för några år sedan när jag gjorde av med knappt 70 000:- (fast då köpte jag bland annat en ny bärbar dator som jag fortfarande använder, så det var inte helt bortkastat).

Som tur är har jag fortfarande hyfsad ekonomi, så det drabbar ingen fattig!

Kim da Costa sa...

Det är alltid härligt att förnya sin blogg :)
Du är en shoppoholic av stora mått.

Kim da Costa sa...

PS Kim kan aldrig vara för slim.

Rexxie sa...

Kim á la Nudie var faktiskt för slim...

PGW sa...

Ååh kan du inte hitta ett par jeans till mig också!

Anonym sa...

Åh, din lilla snobb *kuttrar förtjust*