tisdag, april 10, 2007

Tjohoo...

Via antigayretorik och en länk till Leif Liljeströms gästbok om sodomi hittade jag en sida om "Hetracil" som påstås bota homosexualitet (och nej, jag är inte särskilt intresserad av det egentligen).

Däremot påstår Hetracil att "more than 80 million Americans suffer from some type of Homosexuality", och det torde innebära att USA ligger på cirkus 25% homosexuella! Sensationella siffror! Jag bokar en biljett omgående!

Här kommer ännu mer intressanta fakta från Hetracil:

Many healthy men can identify with having some of the symptoms of homosexuality, such as experiencing sexual fantasies about other men; but Homosxuality is diagnosed only when these activities take at least an hour a day, are very distressing, and interfere with daily life.*

Hmmmm...

Minst en timme om dagen, måste vara plågad av det, och det måste påverka mitt dagliga liv...

Tjohoo! Helt plötsligt är jag inte homosexuell...


*Fetstilen är gjord av mig

2 kommentarer:

Jerry sa...

Det är ju så korkat att jag saknar ord.

Jag övertygad om att deras sexuella läggning svajar betänkligt eftersom rädslan är så stor...

Rexxie sa...

Det är korkat! Därför är det roligt att läsa antigayretorik där det ges lite mothugg...