onsdag, april 04, 2007

Italienaren har anlänt!

...och är precis så snygg som jag räknade med! Precis lagom brun och luktar alldeles underbart!


Har för övrigt plockat fram, tvättat av och pumpat upp älskling 1 (Crescent) och 2 (Monark).

Monarken köpte jag för två år sedan för att ha att cykla till jobbet med eftersom Crescenten är lite svårlåst. I alla fall så cyklade jag hem den från affären och fick punktering på en gång, och sedan har den bara stått med platta däck, så i år fick Monarken både nya däck och slangar.


Visst är det lite lustigt att jag numera har en jobbcykel som fungerar, men inget jobb att cykla till....

2 kommentarer:

Elisabet. sa...

Jag tycker om det här enkla på din sida.
Som en bok blir det.
Och läcker är väskan ..-)

Rexxie sa...

Appropå bok: hur går det med boken som du skall skriva då?

Jag väntar, och väntar, och väntar, men det händer inget!