torsdag, april 05, 2007

En fördel...

....med att vara arbetslös är att jag har börjat drömma igen (eller rättare sagt, jag har börjat minnas att jag drömmer; om man inte drömmer är man antagligen intagen på ett sjukhus).

Inatt drömde jag t.ex att Aronsons borttagna inlägg* innefattade en grek. Nu vet ni det också!

*Tänk nu på att det här absolut inte har något med Aronson att göra, så lasta inte honom för mina drömmar om greker! Att han råkade vara med på ett hörn beror antagligen bara på att jag funderat lite på vad det kan ha stått i originalinlägget, och på varför varken Feedreader eller RSS Bandit noterat det; de brukar de nämligen göra...

4 kommentarer:

Ponte sa...

Greker är ju trevliga... En snygg grek med en snygg häck, det vore en trevlig dröm. Dags att ta en tupplur tror jag...

Rexxie sa...

Nackdelen är att greker är lite korta rent generellt (eller så är jag bara fördomsfull). Minst 180 cm...

Aronson sa...

Ha ha. Trevligt att du drömmer om mig, men tyvärr: vad jag vet fanns inte en endaste liten grek med...

;-)

Rexxie sa...

Vi får väl se vad som dyker upp i natt :-)