fredag, april 20, 2007

Bitter ?

Nåja...

Hemma igen efter la réunion surréaliste på jobbet idag och jag kan ju bara konstatera att mitt jobb, som jag delvis blev av med pga att min chef inte tyckte att jag skötte det tillräckligt bra, numera sysselsätter två personer på heltid samt en konsult en dag i veckan och då är ungefär 30% av de systemen som jag skötte utlagda till andra avdelningar och sköts inte längre av de 2,2 heltiderna...

Inte undra på att jag drog in drygt 150 papp i övertidsersättning förra året; undrar bara om det var värt det egentligen...

5 kommentarer:

Anonym sa...

jag tycker din chef borde skämmas litegrann....

:/

Rexxie sa...

Jag misstänker att hon är fullt upptagen med Blåkulla-resor...

Elisabet. sa...

Jag håller på dig.

Anonym sa...

usch, jag hatar elaka chefer! Heja du! :-)

Ponte sa...

Hon hade väl någon älskare eller brorson eller nått som behövde ett välbetalt jobb...