lördag, september 01, 2007

Bildfrågor...

Eftersom "alla" andra verkar göra bildfrågor just nu så kryper jag väl till korset och gör det jag med!

REGLER: Svara på de 12 frågorna, inte i ord, utan gör en bildsökning på Google på ditt svar. Ta den FÖRSTA användbara bilden som dyker upp. Använd den som “svar”.

Lite spännande är det att Google lyckades få tag på bilder på mig på både första och andra frågan!

1. Vilket år är du född?



2. Hur definierar du din sexuella läggning?



3. Vilken är din bästa egenskap som kärlekspartner?



4. Och din sämsta?



5. Vad söker du hos en partner?



6. Vem var din första hemliga barndomsförälskelse (förnamnet)?

7. Vilket yrke är det sexigaste du vet?



8. Vilken kändis är hetast enligt dig?



9. Vad gör dig avtänd?



10. Vem hade du ditt första riktiga förhållande med (förnamnet)?

11. Vilket kroppsdel, förutom munnen, gillar du mest att kyssa på en kärlekspartner?

Min anständighet förbjuder mig att visa den bilden, så ni får klara er utan den (och fantisera...)

12. Ett kärlekspar på film eller tv som du gillar?



10 kommentarer:

Anonym sa...

Man kan inte få liiite hjälp att tolka svaret på fråga 5... bilden säger mig ingenting...

Elisabet. sa...

Haha ..., hjälp, så ambitiöst!
Jag ska försöka också ..

Rexxie sa...

Hehehe, inte fuska! Vi får väl se om du har den egenskapen :-)

Adjektiven i bildtexten i sitt originalsammanhang är i alla fall positiv, nyfikenhet samt dominerande så du kan ju prova respektive adjektiv vid några lämpliga tillfällen och se vilket jag reagerar bäst på....

Rexxie sa...

Hmmmm, och varken Jerry eller Darling E protesterade mot att jag ser ut som på första bilden...

Nu blir det dags att införskaffa en papperspåse att ha över huvudet!

:-)

Elisabet. sa...

Hahaha .., rexxie .., jag sa när jag kom hem och nån man frågade hur du var .. "han såg BRA ut och hade fina ögon och ett mjukt och fint leende ..!" Så det så.
Och så doftade du ju himmelskt.

Den mannen som får dig, kan säkert skatta sig lycklig ..-)

Och så har du ju många böcker som han kan läsa ...

Rexxie sa...

Hahaha, och här kommer den Rexxianska översättningen av sista meningen (min tolkning i kursiv stil):

"Och så har du ju många böcker som han kan läsa när han tröttnar på dig vilket inte torde ta så lång tid"

Jajamensan! Har man bra självförtroende så har man!

Anonym sa...

Du är en stilig karl, så det så!
Puss på dig!

Anonym sa...

Nyfikenhet? Jag är inte säker på om jag fattar ändå riktigt (;-)

Anonym sa...

Du borde haft beskrivningstext för varje bild. Jag hänger inte riktigt med i dina svar men det är kul att ta del av dina svar. Nr 11 cencurerade jag med. Svarade något annat. Man kan väl inte lägga ut en bild på en penis heller. Hahahahaha.

Vad är det för kärlekspar? Kan inte placera filmen.

Önskar dig en trevlig fortsatt söndag.

Rexxie sa...

Nina:
Det är Yossi & Jagger från filmen med samma namn.

Trevlig söndag själv!