lördag, september 01, 2007

Knäppeliknäpp!

Kröp under mitt skrivbord idag för att dra om lite sladdar, och när man ser hur det ser ut där så kan man undra om man inte är lite knäpp. Fatta att det går åt 29 (tjugonio) eluttag för att driva mina datorer med tillhörande leksaker!

Har för övrigt installerat ett alldeles eget litet AD (active directory), så nu funkar inga av mina datorer riktigt som de skall längre eftersom AD't tar över och bestämmer vad jag får göra och inte göra. Det blir nog bra så småningom, men just nu skulle jag bara vilja gå lös med en eldkastare eller något liknande...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag som tycker det är jobbigt med mina 14 uttag under mitt skrivbord

(Nu har jag iofs spridit ut mina datorer lite i lägenheten, vilket underlättar lite)

Rexxie sa...

Hahaha, du har inte köpt tillräckligt många USB-diskar, switchar, routrar och annat roligt smått och gott!