onsdag, september 12, 2007

Röstningsdags!!! (Bråttom!!!)

Nu skall vi rösta igen, och den här gången är det vilka tapeter som Rexxie skall ha i sovrummet som står på dagordningen, och det är bråttom eftersom jag står med tapetklisterrollern i högsta hugg!

Alternativ 1, som kallas Blomknoppar i röstningen, är ljust cremefärgad med blomknoppar på. Den vänstra bilden är lite för grön (den är alltså inte så grön i verkligheten), och den högra bilden är lite för grådaskig; sanningen ligger alltså mittemellan....



Alternativ 2, som kallas Blad i röstningen har också cremefärgad bakgrund med ett bladmönster i ljust grönt. Även här är den vänstra bilden lite för grön, och den högra är lite för gråblek.



Alternativ 3, som kallas Snödroppar i röstningen har en ljus gulbeige botten med snödroppsrankor. Den här har jag bara en bild på, och den är lite för gråblek; är lite gulare i verkligheten.













Vilken tapet skall Rexxie välja till sovrummet?

Blomknoppar





Blad





Snödroppar







Current results

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker blomknopp är fräschast i sitt utförande (lite vårligt). Bladen är lite virrvarr (tänke på murgrönan som täcker mina fönster) och snödropparna passar kanske mer i en liten hall (linjerna är så hårda).

Rexxie sa...

Jag tror faktiskt att det blir blomknopparna. Köpte den tapeten ursprungligen just till sovrummet, och Blad är egentligen köpt till hallen/trappan (och varför jag köpte snödropparna kommer jag faktiskt inte ihåg...)